Функциональ грамоталылык

Укучыларның белем сыйфатын күтәрүдә заманыбыз мөгаллимнәр алдында яңа бурычлар куя.

 

Гомуми белем бирү системасында функциональ грамоталылыкны формалаштыру өстенлекле максатларның берсе булып тора. Шул исәптән, функциональ грамоталылыкны формалаштыруның төп ысулы буларак, белем бирүдә инновацион карашларны үзләштерүгә игътибар бирелә. Функциональ грамоталылык терминына килгәндә,  совет һәм Россия лингвисты, психолог А. А. Леонтьев түбәндәге билгеләмәне бирә: «Функциональ грамоталылык – тормыш бурычларын хәл итү өчен, кешенең гомер дәвамында алган белемнәрен эшчәнлекнең төрле даирәләрендә, аралашуда һәм социаль мөнәсәбәтләрдә куллана белү сәләте ул».

Башлангыч сыйныф укучыларының функциональ грамоталылыкларын формалаштыру үзенчәлекләре
Функцион.грамотность......pdf
Adobe Acrobat Document 4.4 MB
Башлангыч сыйныф укучылары өчен татар теле һәм әдәби укудан дидактик уеннар
дидактик уеннар. (1).pdf
Adobe Acrobat Document 1.1 MB
Татар теленнән кызыклы биремнәр
tatar_telennn_kyzykly_biremnr.pdf
Adobe Acrobat Document 1.0 MB
Русский язык. Читательская грамотность. Рабочая тетрадь, 2 класс
чит.гр 2 класс сборник.pdf
Adobe Acrobat Document 2.0 MB